pátek 13. listopadu 2015

První blogová soutěž

A je to tady! První blogová soutěž je na světě. Pokud máte rádi dobré fantasy a rádi posloucháte audioknihy, tak je to soutěž právě pro vás! :)
Už chvíli jsem přemýšlela o tom, že by nebylo špatné nějakou soutěž uskutečnit. A jelikož mi shodou náhod a okolností Audiotéka, se kterou spolupracuji, nabídla výhru do soutěže, neváhala jsem, a tak to tady máte. Takže jdeme na to.



* O co že se vlastně hraje?
Výherce získá od interpreta podepsanou dárkovou kartu na stažení audioknihy Krev elfů od Andrzeje Sapkowského.

* Kdo se může soutěže zúčastnit?
Zúčastnit se může kdokoliv s poštovní doručovací adresou na území České republiky a Slovenska.

* A co že to vlastně musíte pro výhru udělat?
Pro účast v soutěži stačí správně odpovědět na několik úplně jednoduchých soutěžních otázek. Takže směle do toho! :)


Soutěžní otázka č. 1:
Jak se jmenuje autor knihy Krev elfů a jaké je národnosti?

Soutěžní otázka č. 2:
Kdo načetl audioknihu Krev elfů

Soutěžní otázka č.3:
Jaké nakladatelství vydalo audioknihu Krev elfů?
 
Nesoutěžní otázka č. 4: 
Doporučili byste mi nějakou audioknihu? :)


SOUTĚŽ UKONČENA :)

Všechny odpovědi snadno najdete na stránkách Audiotéky :)


Odpovědi mi prosím zasílejte na e-mail tintikuv.blog@gmail.com, do předmětu uveďte "Krev elfů". Soutěž začíná 13. 11. hned po zveřejnění a končí 17. 11. 2015 ve 12:00. Poté vylosuju výherce (metodou starých dobrých lístečků v klobouku, respektive v čepici, protože klobouk nemám). Vylosovaného výherce obratem kontaktuji přes e-mail, ze kterého mi přijdou odpovědi, abych se s ním domluvila na předání výhry. Pokud se mi výherce do 24 hodin neozve, bude mít šanci na výhru někdo další.

Tak hodně štěstí! :)


2 komentáře:

  1. Sotěž vypadá zajímavě :) Jestli se přesvědčím k vyhledání odpovědí tak se moc ráda zúčastním. Doporučila bych ti určitě audioknihu Čarodějův učeň, kterou jsem teď doposlouchala a byla vážně super :)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhledat odpovědi zabere minutku, za to myslím Zaklínač stojí :)
      Matně se vzpomínám, že jsem kdysi zahlédla film a moc se mi nelíbil, knížku jsem ale nečetla, tak si zkusím poslechnout ukázku a uvidíme ;)

      Vymazat

Váš názor? Dotazy? Připomínky? :)