pondělí 23. listopadu 2015

TAG #2: This or That Tag

Tak tenhle tag už mám v plánu dlooooouho. A jelikož dneska se mi nic nechce, stejně jako už asi měsíc, konečně na něj došlo. A musím říct, že napsat jednoznačně buď to, nebo to, mi vážně moc nejde.


"Normální" kniha, nebo e-kniha?


Oboje. A úplně nejradši bych byla, kdyby ke všem tištěným knihám byly automaticky jejich e-podoby. To bych si pak doma pěkně četla z papíru a venku a na cestách ze čtečky. Odpadlo by tak rozhodování, kterou knížku si vzít a kterou nechat doma. A žádná knížka už by se mi v batohu neponičila. Jo, to by bylo super.
A ještě je tu třetí možnost - audiokniha. Poslední dobou přicházím na chuť i této formě a musím říct, že i práce doma, když nedejbože něco musím dělat, je hned zábavnější. 

Thriller, nebo romantika?
Thriller. Pokud přede mě dáte nějaký neznámý thriller / neznámou detektivku a nějakou stoprocentní romanťárnu, rozhodně sáhnu po tom prvním, i když výsledek nebude zaručený. Když se ale dostanu k nějakému romantickému kousku, o kterém mi řeknete, že to stojí za to, nebo mě prostě jenom něčím zaujme, dám mu taky někdy šanci. Možná.

Knihy pro dospělé, nebo young adult?
Asi spíš knihy pro dospělé. I když na mém chci-si-přečíst seznamu se toho z YA asi najde dost. Zkrátka když mě knížka zaujme, nezavrhnu ji jen proto, že to není dospělácké čtivo. Viz další otázka :D

Hunger Games, nebo Harry Potter?
Harry Potter!

Paperback, nebo hardback?

Tohle mi nepřijde nijak určující. Pokud jsou obálky stejné, sáhnu spíš po hardbacku, v knihovně vypadá líp, pokud se liší, vybírám podle vzhledu. A taky podle praktičnosti, takže Píseň ledu a ohně mám doma v paperbacku, který jednotlivé díly rozděluje na dvě části. Nebudu přece riskovat své zdraví s hardbackem!

Vlastní knížka, nebo knihovna? 
Zase oboje. I když ještě relativně nedávno jsem si myslela, že kupovat si knížky je hloupost. Netuším, jak k téhle změně názoru u mě došlo, ale teď jsou knížky, které prostě musím mít doma. Však to znáte. No a pak jsou knížky, které si chci přečíst, ale tak úplně si nemyslím, že bych je potřebovala mít v knihovničce, takže tady postačí knihovna. Pokud je u nás teda mají.

Kamenný obchod, nebo e-shop?
V našem městě nemáme knihkupectví. Takže asi tak :D Tudíž nakupování přes e-shop je pro mě nejčastějším zdrojem hamtání knih. No a když se pak do nějakého knihkupectví dostanu.. Tak jsem ztracená. Na internetu do košíku prostě házím to, co si chci koupit, a nekoukám doleva doprava. Jenže v knihkupectví je toho tolik, že pak chodím sem a tam a koukám a nevím. Takže už se mi několikrát stalo, že jsem odešla s prázdnou, protože jsem nebyla schopná si nic vybrat. Prostě jakmile nemám jasno, je to v háji.

Oslí uši, nebo záložka?
Záložka!

Čtení s hudbou, nebo v tichu?
Čtení s hudbou: ne.
Čtení při puštěné televizi: ne. Leda by dávali něco válečného. Nebo western. To nemám ráda a daří se mi to ignorovat. 
Čtení, když manžel hraje na playstationech: ano.

Čtení pod dekou, nebo venku na sluníčku?
Neznám nic lepšího, než uvařit si čaj, nasypat si do misky něco dobrého a zavrtat se s knížkou pod deku. Čtení venku má samozřejmě taky své kouzlo, ale.. :)

Šťastné, nebo smutné konce?
Když si vybírám knížku na čtení, nemám obvykle tucha, jak to dopadne. Proč bych ji pak taky měla číst, žejo. Samozřejmě že jsem ráda, když na konci nikdo neumře a když to ten a ta přežijí a mají se pořád rádi, ale někdy ten smutný konec prostě ke knížce patří, protože jinak bychom si z té knížky třeba nevzali tolik, no ne? :)

Takže jedenáct otázek a čtyři jednoznačné odpovědi! A jaké skóre máte vy? :)

3 komentáře:

  1. ty mi snáť hovoríš z duše :)

    http://7bluedots.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak koukám, že v tom nejsem sama, to je dobré vědět :)

      Vymazat
  2. Tak jsem se zas nasmala - Čtení s hudbou nebo v tichu mi mluví z duše :-D

    OdpovědětVymazat

Váš názor? Dotazy? Připomínky? :)